PPC Ad Editor to narzędzie online, które umożliwia agencjom i zespołom tworzenie, współpracę, przegląd i zatwierdzanie szkiców reklamowych dla różnych kanałów reklamowych, takich jak Google, Facebook, Instagram itp. Narzędzie pomaga w wizualizacji treści reklamowych, kampanii, grup reklamowych i rozszerzeń, jednocześnie usprawniając proces przeglądu i zatwierdzania. Eliminuje również konieczność korzystania z arkuszy kalkulacyjnych, redukuje błędy ludzkie i oszczędza czas, automatyzując różne pola. Zespoły mogą współpracować i otrzymywać informacje zwrotne w czasie rzeczywistym od recenzentów i współtwórców. Po zatwierdzeniu, kampanie mogą być eksportowane do programu Google Ads Editor, a także możliwe jest tworzenie pełnych ścieżek audytu. Narzędzie obsługuje również generowanie treści reklamowych wspomagane sztuczną inteligencją dla kampanii Google Ads, umożliwiając łatwe generowanie pomysłów na treści reklamowe w krótszym czasie.